Thursday, February 17, 2011

Muncul Lagi

Penat aku sibuk memikirkan sampai menjadi misteri . Sekali lagi aku ungkapkan perasaan dalam bentuk  kata-kata untuk anggapan tentang wangian misteri . Kenapa mesti wujud semua ini ,  seperti tiada noktah untuk kekalutan makin dipanaskan makin meledak darah muda ini .


***Setiap hari aku mengidu wangian misteri tu , kali ini bukan orang yang aku mahu dakapan dari nya , tapi Si Gila Minyak Wangi . Dia Salwani , Kak Wani yang gian memakai minyak wangi setiap hari pabila ke kerja . Memang menusuk ke jantung hingga membangkitkan kerinduan aku pada Aiz . Wangian yang sama yang menjadi kegilaan aku , tak berapa gila sangat . Satu hari wangian itu yang membaluti seluruh badan Kak Wani , Dia turut mem-promote perfume tersebut , Hehh tak perlu semua itu , Aku dah buat kaji selidik pasal perfume tu , apa nama brand , nama perume , harga , berapa liter , bentuk botol semuaaaaa aku dah tahu . Dia mula pelik , hahaa =,=



*** Dialog Kami , curi tulang kejap . hehe


Aku : Amboiii wangi sakannn , kuat gila bau perfume .
Kak Wani : Eh bau kee , kuat sangat eh . Cuba kau dekat dgn aku , bau ke ?
Aku : Yeee kuat gila bauu , mcm kenal la bau nya . Butterfly , Avon kan ?
Kak Wani : Haah , mana tahu ? sedap kan bau nya . tahan lama bau ni .
Aku : Tahu laa , familiar Avon kot , suka la bau nya . Teringat kt kawan , Dia suka pakai bau ni .



Entah bila aku akan memiliki nya . Kesibukan menjadi penghalang untuk aku mencapai nya walaupun untuk satu botol masih belum pasti . Hahaa tunggu dan lihat saja . Lagi lagi sekarang ni dah 3 hari aku tak berapa sihat . Demam pertama untuk tahun ini , jarang sekali aku diserang demam . 
Antibody aku semakin kurang ke ?? Aku nak kembali cerdas , tak sabar nak jogging pagi lagi .


Aku akan kuat melawan nya walaupun pahit aku menelan .




                                                                                   Jeritan Hati : Meen Mansor

No comments:

Post a Comment