Wednesday, February 2, 2011

mudah menggeletar , ei cacat ye

hei sanaa ,

tak lama lagi aku akan jadi pekerja . musnah la gelaran "Penganggur Terhormat" , aku dah cleaning habis , terima kasih En Kenny Rogers Roasters megah nya nama kau aku sebut , sayang kau lebih sbb accept aku utk  berkhidmat dgn kau . seriously kau handsome En Manager , awwr .


tahu tak En , ayam kau bergolek golek kt situ , buat aku terliur miur , tu pasal aku admire . asal aku lalu situ je , aku jeling . tu je mampu sbb takda org nk belanja mkn ayam Kenny . Okayh takpa lps ni , setiap masa aku akan  dating dgn ayam golek . yes , sabar ye meen sabarrr , apahal kau mengeletis semacam ni .


oakyh semua aku dah pas kt kau En , kau kata passport pic aku lain . "dlm pic mcm anak mesir , real face cantik"
amboi En , belum start kerja lg kau dah menggatal . nasib baik la kau bos . ye kan jelaaa


apa la En Maybank lama sgt buat account tu , ada ke patut suruh bwk parent , aku dah besar laa , baru 18 tahun mkn garam , cesss belagak =,= kesian kt mak , tersengguk dia td dah mcm berzikir , mengantuk sgt ye lupa nk bwk bantal lebih masa pergi En Maybank td . terima kasih atas pengorbanan masa tidur mak semata mata turutkan kemahuan anak mu yg bnyk songeh .


akak thumbprint , ringan mulut saya kata saya ni boleh dikatakan mcm ada penyakit "mudah menggeletar" , apa org kata tu , alaaa parkinson , tah mcm mana la eja dia aku malas nk buka kamus , tula penyakit lg satu , pemalas . sikit la tak bnyk , tak teruk mana keyhhh .  masa nk detect jap cari aku tu akak bukan main teror lagi ye , nmpak jeee tangan aku menggeletar kannn . aku mmg mcm ni , mudah menggeletar . so orang akan ckp , " knp menggeletar ni , takut keee " 


dah bnyk kali dah org lain perasan , sebelum ni ada kakak tu ajar aku pakai contact lens , dia tgk aku pegang lens , mcm atuk tua tak larat nk jalan  , mcm tu la gaya nya menggeletar . parkinson la org ckp .

lain masa pulak , benda yg sama aku kena buat , masa nk daftar kwsp , heh , kakak indian nih nasib baik peramah , lembut pulak tuhhh dia boleh gelak kan aku sbb tgn aku menggeletar masa nak detect cap jari kt benda alah tu .  dia pun ringan berkata ,"adikk knp menggeletar tgn tuh , jangan la takut ye . akak tak mkn org , akak mkn nasi "


p/s : sesiapa yg serupa mcm aku ni , jenis cepat "parkinson" . cuba anda kaji , kenapa kita jd mcm tu

No comments:

Post a Comment