Friday, January 28, 2011

Wangian Misteri ? ? ?

Assalamualaikummmm , bersama saya dalam rancangan "Seekers Perfume" episod kali ini memaparkan satu misi yang terrrrrrrrr teeetttttt !! Jeng Jenggg hiiiii hiiiiiiii hiiiiiiiiiiii . . . . ( bunyi langsuir serabai oleh Meen ) HHAHA !
Haihhh sudah laa apa chek merepek nihh , chek sebenarnya nak habaq kt hangpa  pasai chek rindu kt orang yg kt utara nuhaaa , siapakah gerangan nya ? ?  Encik Helang Gagah a.k.a Faheez Azlan . tettt ! 
td chek dpt call dari dia , agak cecah 3weeks la tak contact , dia habaq yg dia da lama da balik kt Sungai Petani , Kedah .



****back to the normal "sleng" . Haha hari ni ada satu perkara yg mengejut kan I kerana satu bau misteri yg aku hidu time otw pergi subang parade , guess what is it ? bau perfume yg aku rindu , yg ku puja , just like my DRUG you knoww , dangerous ! 


heh , that time I dalam train otw to Station Subang Jaya , once train stopped at  Station Shah Alam , ada sorang guy ni agak la terserlah ketampanan dia dgn berkemeja hitam then dia masuk train lalu sblah aku terus duduk kt tmpt kosong , hzssssssssss hurmmmmmm  , bapak la kuat bau perfume diaa fuhh ! , dahi I pula tetiba berkerut , hati berbisik " aku mcm kenal la bau perfume diaa , mcm bau perfume Si Helang Gagah pakai jee" mak haiiihhh mula laa air mata aku bergenangg , maka mengalir deras di wajah aku seperti bulan berkawah .  sobb sobbb T.T 



I menangis sebab teringat bau perfume Aiz selalu pakai , bau tulah yg aku sukaaaaaaa sgt , bau perfume tuhhh laaa yg aku rindu skrg ni . tp smpai skrg I still taktahu apa brand yg dia pkai , bila I tnya dia , katanya tu perfume mcm ubat pengasih laa , Aiz kata sbb perfume tulaa bila dia buat bnyk silap pun I masih melekat dgn dia . Hehh yekee ? tp knp kau tinggalkan aku sorang skrg ni ! ! ? haishh emosional pulak .







Sumpah that time I rasa sebak sgt , all the time in the way I asik jeling guy tu smpai dia perasan , then tetiba melemparkan senyuman ala hindustan ;) aku apa lagi , balas dgn senyuman sinis jee ( jual mahal ) grr .
haihh kalau laaa itu betul betul Aiz , hurmm :(( , aku rasa mcm nak peluk peluk je guy tuu , choi haha nanti dia ingat I gila ke apaa ;p 


I balik dari Subang smpai rumah pkul 8 terus kebabonggg , mak haihh ponat kaki eden smpai tercabut skru ! 
after few minutes , I dpt call from Aiz . dia call pkai no Ibu , kata nya dpt free call . Ya Allah rindu suara diaa :( , nak dekat 3weeks kami "dingin" dpt ckp dgn dia sekejap  , thanks btw , u makes me feel happy for some minutes . 
lepas call , aku text dia . Dan kami mula berdebat tntg mencari kesalahan siapa ??? mcm biasaaa finally dia mengakhiri pendebatan , GONE ~~~

                                                                                              
                                                                                                                       mumbling by Meen

2 comments: